پروژه پیرامون شبکه های Grid گرید (فرمت Word ورد doc و با قابلیت شخصی سازی)تعداد صفحات 48
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه پیرامون  شبکه های Grid گرید (فرمت Word ورد doc و با قابلیت شخصی سازی)تعداد صفحات 48


هدف Grid  در حالت کلی به اشتراک گذاری منابع در یک محیط پویا و احتمالا نا همگن است .این منابع با سیاستهای مختلف در دسترس قرار می گیرند . این به اشتراک گذاری عمدتا برای اهداف محاسباتی برای مقاصد علمی و بسیاری از موارد کاربرد دارد که این منابع می توانند منابع گوناگونی اعم از CPU  ،هارد دیسک ، نرم افزارها و سنسور ها باشد.

در این گفتار مفاهیم ، مزیت ها ، انواع گرید و کاربردهای آن را بررسی می کنیم و ابزاری برای مدیریت گرید معرفی می کنیم و اجزای گرید را معرفی کرده و در نهایت سرویسهای گرید بررسی می شوند.

در گذشته یکی از بزرگترین مشکلات کسانی که نیاز به محاسبات طولانی و پیچیده داشتند نبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب جهت انجام محاسبات در یک زمان معقول ومتناسب باعث شده بود گاها بسیاری ازمحاسبات روزها، ماه ها و گاها سالها به طول بیانجامد. در بسیاری از موارد دیده می شد که بعد از انجام یک دوره محاسبات طولانی، بعلت وجود داشتن ایرادی در قطعه کدی از برنامه کل محاسبات اشتباه از آب در می آمد و بایداز سر گرفته می شد.بعد ها برای رفع این مشکلت از ابرکامپیوترها استفاده کردند که قدرت پردازش بسیار بالایی داشت و متوانست محاسبات را سریعتر انجا م دهد و از زمان بکاهد.


خرید و دانلود  پروژه پیرامون  شبکه های Grid گرید (فرمت Word ورد doc و با قابلیت شخصی سازی)تعداد صفحات 48






:: برچسب‌ها: پروژه پیرامون شبکه های Grid گرید (فرمت Word ورد doc و با قابلیت شخصی سازی)تعداد صفحات 48 , گرید , Grid , شبکه های Grid ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: